Short Copy

Met short copy schrijf ik beknopte, krachtige teksten die snel de aandacht van de lezer trekken en hen aanzet tot actie.
Er zijn verschillende soorten short copy, elk met specifieke voordelen voor zowel jou, als ondernemer, als voor je klanten.

1. Strategie

Alles begint met een goed doordacht plan. We kijken naar de huidige teksten: wat werkt al goed en waar is nog ruimte voor verbetering? Zijn er elementen die aanslaan, of is het tijd om een geheel nieuwe koers te varen? Ik ontwikkel een strategie die aansluit bij jouw doelen, en vanuit daar bouwen we verder aan sterke, effectieve communicatie.

2. Verschillende soorten short copy

Heb je korte, krachtige teksten nodig voor:
– je website,
– banners,
– nieuwsbrieven,
– of zelfs een complete marketingcampagne?

Ik denk graag met je mee. Samen vinden we de juiste woorden en zorgen we voor sterke zinsopbouwen. Zo wordt je boodschap niet alleen helder, maar ook overtuigend voor jouw klant.

3. Revisie

Je ontvangt van mij één revisieronde waarin ik de nodige aanpassingen doorvoer. Wil je daarna nog meer wijzigingen? Dat kan, tegen een aanvullend tarief. Zodra we beide tevreden zijn, ronden we het project af. En wie weet… op naar een volgende succesvolle samenwerking!

Ervaring

In de afgelopen jaren heb ik voor diverse bedrijven gewerkt en short copy geschreven. Hieronder een selectie van de merken waarvoor ik heb geschreven.

Social media: ING BusinessBoost, MGA Entertainment, Love is
Nieuwsbrieven: Werk aan de Muur, Art Heroes, Perry Sport
Bannerteksten: Phone House, Typhone, AktieSport, Perry Sport
Scroll naar boven